Hahah ååååh så ruuulit

Hejsan alla småskitar. Vaknade kl 13 idag, konstigt brukar faktist aldrig vakna så sent men aja. Igår så var det planerat att jag och Amanda skulle åka och kvällsbada, men när vi stod kl halv 22 i Gullmars så kändes de som att det var tok kallt ute. Så vi ringde en kompis och frågade om vi skulle ut och ta det lugnt. Vi åkte mot Hallonbergen och mötte upp våran kompis dårå. Vi gick runt lite, en liten rundtur ute i Hallonbergen, oooh haha det kändes ju bra. Sedan hittade vi en plats där vi kunde sätta oss ner för att chilla lite. MmmMm haha känner fortfarande smak av miiiint, så gott! Idag så ska jag och Amanda laga en mysig middag, kanske bjuda hem lite kompisar. En mys kväll helt enkelt. Just nu vet jag inte vad jag ska göra, antagligen så ska jag lägga mig på balkongen för att sola. Asså gick in på nån konstig blogg nyss och hittade ett såååå roligt videoinlägg, asså ska man skratta lr gråta. Människan är 17 år? Kan det stämma? haha helt otroligt. Dagens klipp & låt, CIAO!

HAHAHAHA aa va ska man säga..



Turkisk låt, haha härlig :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0