Dagens shopping

Hejsan allesammans! Idag var den första dagen som jag faktist fick sova ut, finally! Det var så otroligt skönt, men senare så kom min mamma in till mig och sa att vi skulle åka till mormor. För vi alla tre skulle åka och äta på den fantiskt goda indiska resturangen "Ghandi". Den är faktist riktigt underbar, så jag åt Chicken Tikka Masala + Naan bread och en cocacola. Undrbart gott, efter lunchen så åkte vi till Sickla för att handla lite. Köpte en UNDERBAR tubtopp också, riktigt fin. Ska visa bilder efter jag skrivit klart (obs, bilderna är inte i bästa kvalité, tagna med luren). Efter shoppingen så åkte jag och mamma hemmåt efter vi släppt av mormor. Jag fixade i ording mig lite, hade på mig min nya tubtopp och ett par miss sixty jeans, sedan mitt nya midje skärp med nitar. Ronja kom hem till mig när jag var klar och så gick vi ut och hittade på massor av skojj! Men nu ska jag lägga mig för att kolla på tv, sitter antagligen lite till vid datan. Men sticker snart! Ha det bäst, GODNATT & CIAO!!








1 & 2. Svart jeans tubtopp med dragkedja på ryggen.
3. Svart nit-armband, (galen i nitar)
4. Smalt midje skärp med nitar.
5 & 6. Svart spets BH från Twilfit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0