Bokar resa!

Indien i 2 veckor igen! 5 dagar efter att jag har fyllt år så blir det av! 29 oktober till Goa! Sedan nästa år så blir det TURKEY! Turkiet med Amanda tjihuuu! Miss yah already!  Längtar redan skit mkt till resorna! As kul. Aja nog med det. Vaknade för en halv timme sedan, alltså kl 1. Jag brukar aldrig sova så länge, sover ju bort hela dagarna. Idag så ska min mor jobba natt så jag har faktist ingen aning än om vad jag ska göra. Juste! Igår kl 21 så kollade jag och min mamma på Harry Potter och halvblodsprinsen. Det har blivit som en tradition nu, att vi går och kollar på alla harry potta filmer som kommer ut. Den var faktist skit bra, de är bullshit att den är dålig som vissa säger. Tyckte faktist om den. Den är fan värd att se. Nåja har inte så mkt mer att skriva, ni frår alla ha det bäst. Skriver nog mer mot kvällen, CIAO!

Igår, outfit och film.
Facelook: No make-up
Outfit: Vit tubtopp, midjekjol med text tryck och ett midjeskärp med nitar & mina feta brillor, bara ben(alltså inget på benen) och lila converse skor!
Bio: Harry Potter och halvblodsprinsen
  
 
Dagens hetaste man:


Indien Goa, Chalston Beach Resort
pool
pool bar
therest

Turkiet!



Dagens låt & video:
 
(Samma låt men den andra är med Nicole Scherzinger)
  
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0