amanda

Älskade bästavän. Det har precis slagit mig om hur lika vi är? Jag ser mig själv i dig, du vet lite som en soulmate?
Du betyder sjukt mycket för mig ska du veta. Den sista tiden jag har mått dåligt och vissa inte har velat ringa för att fråga hur man ens mår så har alltid du funnit där. Jag älskar dig no matter what! Vi är oövervinnerliga tillsammans, haha precis som Batman & Robin. Våra kvällar och våran humor är nog det bästa med hela denna sommar. Tack för att du alltid funnits vid min sida, tackar dig så otroligt mycket för det. Du är den ända som ställt upp så mkt för mig. Utan Amanda finns det fan ingen Miranda. Tack för att du finns & i love u. Cholil

Big love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0