Rock by Sweden = LOVE

HEY! Hur är det allihopa! Sitter här hemma och tråkar, har bajs tråkigt men jag måste vara hemma nu innan jul..
Jag var och julhandlade igen idag med mormor, raj och mamma. Vi kollade lite här och var på alla affärer, men det var mycket lugnare i Sickla än i Stan. Det var ju värsta kaoset i stan igår så man knappt kunde gå, men i Sickla så var det lugnare. Deklart det var mycket folk men ändå skönare än i stan. Jag gick in på BOB (Best of Brands, för er som inte vet) och jag testade en så otroligt SNYGG jacka som jag blev helt kär i. Den var så snygg på alltså, man fick värsta formen i den. Kände mig väldigt smal & kurvig :S, den var verkligen skit fin men dyr som fan. Den kostade nästan 3000:-. Den var i märket Rock by Sweden som Laila Bagge har designat. Jag visste det inte förens expiditen berättade det för mig, hon visade mig lite mer av hennes kollektion för mig och snacka om det är fina kläder. De är SKIT fina, testade lite olika av de, även en kjol som tillhörde jackan jag testade och den va också skit fin men väldigt åtsittande. Den hade en volang bak men fram var den bara rak och den var även väldigt kort. Den var lite för tight tyckte jag, den kostade ungefär 1000:-.
Passade även på att testa Kenza's egen designade skinnkjol, den var riktigt snygg på men den var lite för stor och den fanns inte i strl 36. Så jag bad expiditen att skicka den i strl 36 från deras andra affär till den som jag var i. Så jag ska tillbaka till den imorgon och testa om den sitter bättre. Otroligt snygg!
Men det var jackan som mitt hjärta fastnade för, så otroligt cool. Lite rocker style men ändå väldigt cool.
(Man ser inte så jättebra på bilden men det är jätte mycket nitar på axlarna och en liten dragkedja på ryggen. Hittade inga bra bilder på den, men hittade en någorlunda bra bild.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0