Klockor

Ja, klockor. Jag älskar klockor, måste köpa flera. Men  jag tycker om de där plastiga ni vet? Vet inte vad jag ska kalla dom men dom finns på Design Torget vad jag vet. Sen är de där skitfeta klockorna också fina, de där som typ tar upp hela handleden haha. Men lite blingbling haha, riktig G.



Skivspelarklockan Kostar ca 400:-         Manlig kl från Diesel


adidas klockor, färglada och coola

80-tal

manlig klocka          färglatt 80-tal


mycket färger                   julklockor



Plasklockor från Colorez (de har även coola t-shirts där)


färglada snälla färger, diggar den turkosa(lr hur det nu stavas)


otroligt snygga "talande" klockor


Ja, det var mina tips på fina klockor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0