Julmiddag

Tja tja alla gurkor! Hoppas ni har världens bästa jul någonsin! Om ni inte har det, så gör den till det. Jag ska snart på julmiddag i Kyrkan faktiskt. Känner många där och det är jätte trevligt folk där. Ska dit med mamma & tommy och jag hoppas vi har jättekul. Senare på kvällen ska jag till Amanda för hon skrev att hon behövde mig idag. Hon verkade inte må så jättebra så självklart åker jag dit. Jag ska göra hennes julafton till den absolut bästa! Men nu ska jag börja fixa mig, duscha och sånt. Ska kanske ha min fina jacka på mig idag från Rock by Sweden som man får Beyonce kurvor i haha. Nej! Inte i kyrkan, det funkar ju inte. Vi får se vad det blir. Tar kanske någon sugig outfit bild sen så får ni se hur det blir. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0