IN LOVE

Godmorgon (?) Morgon för mig iallafall, hur mår ni sötnosar då? Har suttit och mixtrat lite med min ipod, youtube och lyssnat på massa musik bara hela morgonen.
Ehm, by the way jag såg ju den där Boy A, äckligt bra film! Ny favourite!
Men iallafall, när jag satt och blädrade på youtube så hittade jag en fett begåvad kille. Snacka om att ha rytm och skönt röst. Han hade gjort en cover på Iyaz kända låt "Replay". Haha han sjunger den så bra så jag lyssnar på den hela tiden och jag tänkte dela med mig av den låten till er också. Haha han ser så gullig ut också så man blir alldeles glad, haha speciellt när han säger i början "one two three aaand.."
Jag lovar att ni också kommer älska den, och jag vet att Amanda kommer göra det! Ville bara säga att jag har blivit helt in love i hans version! Aja, listen n' enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0