Gimmie gimmie gimmie!

Waaay lovers! jag har inte skrivit på ett tag kom jag på idag, sorry för det! Men jag pallar inte skriva så mycket idag för jag har sjukt långa lösnaglar på mig idag och det är fett jobbigt att skriva med det på små tangenter. Så va händer på nyår älsklingar? Jag ska iaf har FETT kul, det har jag lovat mig själv. De kommer bli paaaaaarty, speciellt med mina nya kattiga paljett klackskor, jag blir värsta lång med dom :| ...
Men big deal? För dom är feeeeett fina och då överdriver jag intee. Dom är köpta på mango, skit bra kläder där också. Jag och amanda dansade loss igår till our "new" favourite song med Beenie Man! Love it! Haha många av er har nog redan hört den men och, den är tung! Wow, lyyyyssna!
BTW. jag har världens bästa spellista på spotify! Tänkte bara säga det! Skriver imorgon eller senare, puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0