.

IAK, jag förstår mig inte på dig. Du sitter och säger att du ställer upp för en men istället bara skiter i en. När jag hamnade i den jobbigaste situationen i mitt liv så säger du att du finns där. Visst, det gjorde du också. Under tiden det hände, men när det väl kommer till ett problem så säger du det: jag tror inte det var jag. (För er som inte förstår, det gör inget för det här går bara ut till en människa som bara tror på det som kommer in i öronen från andra.) ATT du kan säga så, att du fucking kan säga så bara sådär. Den jobbigaste stunden i hela mitt jävla liv och du säger det som att det vore en lätt vanlig grej. Att du kan vara så okänslig? Att du kan säga så till någon som du en gång sagt att du älskar. Vad fan är det för stil. Du är så otroligt avundsjuk hela tiden och litar inte på någon annan än dig själv. Du säger att du litar på en, men det är bullshit. Ren bullshit. Du tror aldrig ¨på vad jag säger fast det är du som ljugit? Du klarar inte av att jag har en skola att tänka på, du accepterar inte det. Känner mig förnedrad och äcklad för det du sa till mig. Och du tror jag mår bra, då har du helt fel. Du har skadat mig så jävla hårt efter du sa det där.. Men det är sånt man får stå ut med. Tänk att nått sånt kan förstöra nästan en hel människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0