LHHHISTA

1. är du kär? - FÖFAN
2. har du snusat? – yes one time only, never again.
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – nej
4. har du legat i sängen bredvid en kille? - de har väl hänt nån gång
5. har du blivit dumpad? - ja, men dom vill bara ha tillbaka mig sen, syyyynd :/ haha not
6. har du blivit slagen allvarligt? - amanda slår mig varje dag, jag är typ blå :O sheet
7. tar du droger? - nej, de finns ej i mitt liv.
9. har du pussat en tjej? - yeah
10. hatar du någon? - kan inte säga att jag bokstavligt hatar någon, bara ett uttryck.
11. älskar du någon? – of course
12. har några av dina vänner svikit dig? - gjort mig besviken och sånt, yeas
13. har du djur? - LOVE animal
14. har du legat bredvid en tjej i sängen? - yes?
15. hatar du dig själv? - absolut inte, kan vara besviken på mig själv ibland men hatar har jag aldrig gjort
16. gillar du orange? apelsin = nej, färgen = ibland men oftast nej
17. Har du haft sex? – yes
18. har du nån sjukdom? - nix, frisk som en ärta
19. har du skämt ut dej för den du gillar? haha OM jag har
20. har du en gris? sjukt många, dom är runt mig varje dag och nöffar!
21. har du en plattång? - japp, en sån måste en tjej ha
22. har du en bror? - ja min söta storebror,
23. har du sjukt bra humor? – haha enligt mig så har jag det, men de andra tycker att jag är torrare än öknen.. hahah fattar ni?
24. är du brunett? – nej i'm a very blond girl
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - ibland när man vill slappna av är det de skönaste som finns.
26. tycker du om hästar? - deras mule är så sööööt! GOSHI
27. har du en hund? - yeas
28. har du skilda föräldrar? – sedan 10 år tillbaka
29. har du gått på simskola? – haha, oj då var jag liten
30. Har du sagt bög till en kille? - oh ja
31. har du sagt fitta till en tjej? - yes
32. har du fuskat? – någon gång sådär
33. har du en teve på ditt rum? - nej, snart haha
34. har du lunar? – va är det? om de är den där lunarstorm så nej?
35. har du msn? – sen låååångt tillbaka
36. har du en syster? - oh ja, min Amanda och hon är tillåme min soulmate, creepy va? :O
37. har du bruna ögon? – otroligt blåa!
38. gillar du att fotografera? – love it!
39. har du sett dig själv brinna? – inte kroppsdel men klädesplagg, jaa
40. hjälper du dina vänner? – ger dom all den hjälp som jag kan ge
41. gillar du tacos? - sådär asså
42. tycker du att du är söt? – i'm sooo sweet
43. har du dansat? – gör de hela tiden, tillochmed utan att jag vet ibland :|
44. har du spelat fotboll? – nej haha, bollrädd :/
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - absolut inte, så funkar det inte.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? inte i timmar..
47. har du ätit sniglar? – fy, never
48. äger du en locktång? - yeas
49. gillar du att tugga tuggummi? -  sometimes, inte bra för magen
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – hehe självklart
51. gillar du kläder? – BIG LOVE
52. hatar du falska vänner? – falska vänner är inga vänner, jag hatar inte men jag struntar i sånna människor
53. gillar du räkna matte? - ibland är det kul faktiskt :)
54. älskar du någon ? - har inte den frågan redan varit men ofc
55. Har du gråtit inför en vän? - jadå
56. kan du sjunga? – ja det kan jag :)
57. Har du sett nån dö? – på tv och ett djur :O
58. säger du vad du vill? – ja säger vad jag känner för, lite för ofta
59. Hur gammal är du? 16
60. vad är ditt hela namn? – Anna Miranda Zabel
61. kan du tala spanska? –  SI! ganska bra också :)
62. är du kortare än 1.60? – nej, ganska precis där
63. älskar du sommaren? - bäst, men hatar sverige, visst amanda?
64. älskar du vintern? – på julafton är det mys, men ej annars
65. har du mer än 6 par skor? - ja
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - jaa haha 
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? – jaa :)
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? – ja haha
69. gillar du att städa? - ibland, de är skönt att få det gjort
70. gillar du att sova länge? – inte alltid, men sova är riktigt skönt
71. har du vart med om en olycka? – yes
72. är du förvirrad? – nej inte nu
73. har du mer än 6 par byxor? - ganska precis
74. har du förlorat en vän? - ja.
75. gillar du att shoppa? - ÄLSKAR
76. har du varit i paris? – nej
77. gillar du ormar? -  så söööta
78. klarar du dej själv? – självklart, men jag är extra stark med min familj och mina vänner bredvid
79. har du lagat mat? - haha varje vecka!
80. är du klantig? - typ sådär, mhmmm
81. har du foppatoffler? - mamma har en del, mina är sönder
82. har du mer än 20 låtar på din data? - guuud ja
83. sminkar du dej innan skolan? - fransarna endast
84. har du träffat en kändis? – haha jaa
85. har du mer än 7 par nagelack? yeees
86. har du busringt? – haha många ggr förr i tiden med Ronja
87. har du skällt på din bror? – nej faktist inte
88. har du en vän som skiter i dig? - nej det har jag inte :)
89. har du velat göra saker men vågar inte? – många ggr
90. sover du med nått gosedjur? – jaaa, min söta rosa flodhäst
91. har du åkt nånstans utan att du får? – yes
92. vill du bara bort ibland? - heeela tiden, indien
93. har du tältat? - yes :)
94. har du bränt dig? – haha gud ja
95. har du lekt med levande ljus ? – skit kul ju, tills man bränner sig!
96. har du lekt anden i glaset? – ja, någon gång med "lillebror", skit creepy
97. skäms du ibland? - deklart man gör de någon gång
98. bor du i skåne? - i'm a 08!
99. gillar du hip hop/rap musik? -  gud ja :)
100. är du på sista frågan nu? - tyvärr nej,
102. har du flygt flygplan nån gång? – ja i förrgår i 10 timmar
103. har du kul just nu? – gud ja, amanda är ju SÅ rolig
104. är du blyg? - haha beror på vem som är i närheten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0