Två frågor

julelitaaah om Ask me!:
tidigare i din blogg skrev du om någon Ronja, varför umgås inte ni längre?
är du oskuld?
är det någon som nu har fångat ditt hjärta?
dina framtidsplaner?

förlåt om jag frågar så mycket, men det är lika bra att passa på :)
PS. din blogg är jätte mysig!

  anna om Ask me!:
1) hur gammal är du?
2) när var du tappade din oskuld för första gången?
3) har du varit otogen nångång?
4) vad för slags killar gillar du?
5) vem älskar du mest i världen?
6) säg något pinsamt du har gjort !



Svar till Julelitaah:
Jag och Ronja har varit tighta väldigt länge, vi har väl bara glidit ifrån varandra lite vad jag tror. Hon bor ganska långt ifrån mig, så det är väl antagligen det. Asså, jag sitter egentligen bara och snackar nonsens, jag har ingen aning om varför vi glidit ifrån varandra. Det bara är så. Men vi är fortfarande goda vänner.
Nej jag är inte oskuld.
Kanske, kanske inte. Det är sånt som jag inte tar upp, you know.. det blir bara missförstånd hela tiden.
Mina framtidsplaner vet jag inte riktigt. Men något jag inte vill är att bo kvar här i Sverige, så fort jag får chans så sticker jag här ifrån. Vill jobba som reseledare eller öppna ett hotell. Det är min dröm iallafall, kanske inte världens bästa jobb, men det är vad jag vill.

Svar till Anna:
1. Jag är 16, född år 93'
2. Haha man tappar bara oskulden en gång men men, för tre år sedan om inte mer.
3. Ja det har jag, dock är det inget jag är stolt över. Men det var ett antal år sedan och inte något seriöst. Men det är fortfarande otrohet. Jag ska inte säga att jag var ung och dum för ung är jag fortfarande. Men jag var dum då.
4. Jag är inte inne för den svenska typen faktiskt. Gillar utländska killar med antingen gyllenbrun hy eller brun. Muskulösa och sånt. That's what Miranda likes!
5. DE jag älskar mest i världen är min familj. Helt klart. Men det finns många jag älskar.
6. Hm.. något pinsamt jag gjort. Ja, skämde ut mig med att säga att jag inte visste att Olof Palme var död (i tunnelbanan), det var då ganska många som skrattade åt mig och INTE dom som jag kände. Utan dom andra runt oss. Sen har jag väl också gått in i en lycktstolpe, alltså jag kan inte rabbla upp allt pinsamt jag gjort för då skulle det bildas en bok här på bloggen.



Det var två frågor, hoppas det kommer fler! Glädjas åt att besvara dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0