Dålig update I know..

Förlåt mina små rara hjärtan! Jag vet att jag har varit piss dålig på att uppdatera men jag har varit ganska busy så har inte haft tid att skriva. Men det ska bli en change på det!
Iallafall så sitter jag nu i soffan och har precis ätit makaroner & köttbullar, ganska random men alltid lika gott med lite husmanskost haha. Kollar på en skit dålig film, den otecknade Robin Hood.. fattar inte ett piss den är skit dålig. Det måste vara den tecknade versionen med rävarna ni vet, den där Disney Robin Hood filmen, den ska det vara isåfall. Haha, älskar tecknat!
Men jag tror att det bara blir en myskväll idag för jag är heeelt död, så jag kommer helt enkelt uppdatera mer nu eftersom jag bara kommer sitta hemma idag. Skulle vilja ha lite varmchoklad. Ska be mamma köpa hem det sen när hon kommer hem från Julbordet med Tommy (låtsaspappa). Med lite grädde och kanel på, det skulle inte sitta fel va? Mmm, gud va varmt och gott. Nej nu tänker jag sms:a mamma, dock är hon ganska dålig på att svara men det gör inte så mycket. Det går verkligen i slowmotion när mamma skriver sms och på datan haha, för att hon måste hitta knapparna men hon börjar bli bättre på att skriva på datan faktiskt om jag ska vara ärlig.
Jag ska börja med att visa lite vad jag tänker köpa efter jul och vad man önskar sig lite. Sedan blir det nog ett music-choise också! Puss så länge!

Föresten, vad ska ni göra på lovet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0