Bil Arabi Kurmanci

Tjo alla sötnosar! Jag har varit i stan med mamma och shoppat julklappar. Jag har även köpt ett par nya hörlurar med apan från Paul Frank på, helt rosa och skit söta! Har även köpt små och skit stora nitar till mina kläder, ska sätta mina små nitar på min skinjacka. Nu har vi köpt julklappar till Tommy, Mormor, Morfar och jag köpte en skit stor julklapp till mamma igår. Hoppas hon blir glad, men det är väldigt säker på att hon blir!
Vad önskar ni er i julklapp?

Ni kanske funtar över min otroligt roliga överskrift, det är en skit skön låt som är fett gammal. Men den är jätte skön att dansa till haha, den är lite rolig. Men det heter egentligen Su Getir.

En liten bit av låten:
"WERA WERA WERA WERA
EZ HAYRANA BEJNA TEMMA
GEL GEL GEL GEL YANIMA
CAN HEYRAN SELVİ BOYUNA

BIL ARABİ CİBIL LEBEN
BIL TURKİ YOĞURT GETİR
BIL KURMANCI MASTE BİNE"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0