Förkylning och höstkläder!

What's the läääg ugly ducks? Nä skojar bara. Dålig uppdatering i know, det är en grej som brukar hända ganska ofta om man säger så. Ja vad kan jag säga, har bara legat hemma hela dagen pågrund utav att jag är sjuk (stackars miranda) är så snorig och hostig av mig. Inte mys alltså. Hoppas att jag är lite bättre innan skolstarten, som börjar om 2 dagar! Nooo, jag vågar inte haha. Fyllde nyss i blanketten som ska lämnas in där på skolan, måste också hämta ut en ledighetsansökan också eftersom jag åker bort den 29:e oktober till India. Ååh, jag vill ha varmchoklad och något gott att äta :(. Det var några timmar sedan jag åt kebab faktist, min mor köpte det till mig idag, muuums. Nu är jag bara sugen på något varm att dricka och något litet snacks. Fast nyttig som min mamma är så finns ju självklart inte någon varmchoklad hemma, det får helt enkelt bli te istället.

Den 20:e augusti kl 10.00 så öppnas ingången till John Bauergymnasiet. Ska åka på någon slags hajk i ett dygn under de kommande veckorna. Skit kul. Aja man får hoppas att jag nöjer mig med den här skolan annars så byter jag! Men jag tror att det kommer att bli bra. En dag i taget och hoppas på det bästa.

*Shopping: Har faktist inte shoppat så mycket den här veckan, inte likt mig alls! Men igår så fick jag faktist ett par blåa Le coq sportif skor, med vita sömmar. Skit snygga faktist! Strl 37 och as sköna! Ett par jätte bra "skolstart-skor" haha. Kollade in lite nya höstkläder på Ginatricot, Nelly, Bubbleroom och H&M, något som är ett måste iår är en Bikerjacka i skinn, sååå jävla snygga! En sådan ska det bli! Här har ni några skit härliga höstkläder. (Som de flesta av mina vänner vet så har jag en speciell stil, men det är bara att gilla läget). Njut av kläderna haha, puss på er!




          
    


Favorit & ett måste:

*Skor:
    
Och självklart så ska det bli ett par Uggs iår med:

  eller.. 

Många härliga höstkläder! Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0