08Festen

Tja tja bloggen, va händer alla?
jag veeet jag har inte skrivit på några dagar men jag har faktist ett liv också så jag kan inte skriva hela tiden, jag och amanda har haft det as kul om man säger så. Igår så var jagoch amanda på 08Festen igår i kungstädgårdens tunnelbana. Det var verkligen as coolt där nere, ljusen, ljudet och alla människor. Skit kul faktist, ni som inte var där missade verkligen något! En riktigt cool upplevelse. Ångrar mig inte ett dugg och pengarna var det väärt. många söta & goa vänner var där också :) .. idag har jag bara sovit och tagit det lugnt, jag vaknade halv 1 idag, åt frukost kl 2 sen gick jag och la mig igen och sov till typ kvart över 4. sen har jag bara kollat på film med amanda hos henne och bara tagit det så lugnt. ja, ni får alla ha det bässt, skriver senare eller imorgon. xoxo & ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0