Ice Age

Hejsan hoppsan bloggen! Hur har ni det? Själv har jag det bra som vanligt. Idag är det faktist sol för första gången, kanske ska passa på att sola eller? Det tycker jag i allafall. Igår gick jag på bio,  Klara hängde med såklart dårå och vi kollade på Baksmällan den var såååå kul. Skrattade hela tiden så den är ett måste till er som inte sätt den! Filmen var klar ungefär vid halv 12. Gud har sovit väldigt skönt inatt faktist. Idag så ska jag möta upp min lilla amanda för hon har varit på 50 års kalas, (kuuuul) haha -.- .. Men aja nu ska jag och hon ha fett roligt! Har fan inte så mkt mer och skriva, jo?! Ska köpa ett akrylset och det är bara säga till vilka som vill ha naglar. Believe me, dom blir sjukt bra :). Har inte så mkt mer och skriva NU, ni får ha det så bra. Tja tja allihopa! Puss & Ciao

Bilder på tommy & mor innan dom for iväg till festen:
  
  
  

Dagens video:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0