TJA TJA

tja tja allihopa! What's the lääääääg? Jaa, kom inte ihåg när senast jag skrev här i bloggen men det var väl för två dagar sen eller något sådant, have no idea:O.. Men aja jag har varit ganska upptagen dessa dagar men men. Kom nyss hem till Amanda, stackars liten, hon är jätte förkyld, men hon orkar med dagen ändå! Ska äta middag idag här med hennes familj, haha skit mys. Men först så ska vi nog åka och kolla in The Voice, vi ska se hur det är där om det är kul så kommer vi nog dit senare, senare mot kvällen blir det nog att träffa kompisar tror jag. Shiit, det är bara 4 dagar kvar tills skolan börjar igen, jahapp då ska man in på en helt ny skola, John Bauer Gymnasiet dårå, får hoppas att det blir ruuuligt då. Jaa tydligen första lr andra dagen så ska vi på hajk -.- kul. Det är ganska många andra som jag känner som ska börja där så det gör väl ingenting. Aja ska ta vara på lovet, dom här sista dagarna, så jag kommer nog inte kunna uppdatera varje dag eftersom jag kommer nog vara för upptagen med annat. Men jag ska försöka att göra mitt bästa iallafall! Aja har inte så mkt mer att säga just nu för tillfället, om jag har det så skriver jag säkert det senare om jag kan. Ni får alla ha det bäst, kanske ses på The Voice? Aja, puss, xoxo & CIAAAAOO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0