Rosett-frisyren

Tjenare alla sötnosar! Vaknade för ungefär en och en halvtimme sedan, det blev en sen natt igår om man säger så. Evelina & Amanda sov hos mig, så vi myste lite och sådant. Dock hände det en grej som våra mödrar inte blev så glada över om man säger så. Aja, gjort är gjort/hänt har hänt. Man kan liksom inte göra så mkt åt sådant? Så man får ta dagen som den kommer och hoppas att den är bättre än gårdagen. E, A & jag var lite på The Voice festivalen igår, vi såg Pachanga uppträda, lite coolt, dom är ju sjukt grymma. Men efter det så började det tyvärr att regna, not good. Vi gick runt ett varv runt hela denna folkmassa dårå, sedan gick vi upp mot T-centralen igen och stod där ett tag. Jag var så otroligt kissnödig så det gjorde ont, har ni någonsin haft den känslan? Shiit, och det tog ett tag innan jag fick sätta mig på en "toalett" också. Mcdonalds kön va ju typ ganska kort. Samma var det inne på Max och sådant shit. Ja, var inne på youtube nyss och hittade nyss ett videoklipp om hur man gör den såkallade "Rosett-frisyren", ska nog testa den imorgon eller något. Hittade även en skit cool sminkning som man också även måste testas! Jaa, nu ska jag bara sätta på mig kläder för att möta My, hon ska fixa sitt hår dårå. Och det ska även jag göra. Ja, har inte så mkt mer att säga, hare bäst! xoxo & CIAO
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0