NY DATA!

Förlåt, förlåt för en dålig uppdatering i know! Men det gar varit så fullt upp i skolan. Kan berätta att jag hade skit kul på hajken, jag sa ju innan att jag inte såg framemot det men det var verkligen as kul och jag ångrar inte att jag åkte. Idag så kom jag till skolan kl 08 och har nu fått en splitter ny data från skolan. Windows Vista och grejer, den är riktigt snygg också, är överlycklig. Nu ska jag till min broder, eller ja, snart iallafall. Ska börja åka dit kl 4. Äääända upp till Norrtälje!
Aja, hans flickvän fyller år så då måste man ju hänga på. Min söta vän från min nya klass Caroline hänger med också. Så det blir kul! Men ja, jag har inte så mkt mer att säga. Ni får ha det så bra, skriver förmodligen senare. Hare bäst, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0