Morgon

Godmorgon folket! What's the läääg? Jag är pigg som en mört faktist, ska tydligen ut och bada med Amandus och hennes familj, va mysigt va? Vi ska åka till flottsbro och bada, man måste ju passa på att bada och sola nu när ÄNTLIGEN solen är back in town om man säger så. Tyvärr så har jag världens träningsvärk i magen men det är ju bra, för det tyder på att jag ttränade duktigt igår. Gymmade faktist i 2 timmar :O, skit härligt, ska försöka köra så hårt jag kan nu innan det är skoltider igen. Imorgon blir det gym igen! Jaa igår var jag med amanda och vi träffade några kompisar och kollade på en film ( som jag tycker är läskig ) men inte dom andra hallåååå. Det här var dom andra: -.-
ja nu har jag inte mkt mer o skriva, ja vet jag vet jag är fett tråkig ibland men måste faktist sätta på mig bikinin nu! Ciaoo & Puss

Dagens låt:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0