Mirandas naglar?

Tjaa bloggen! Har inte skrivit så mkt på sistonde för att jag har faktist sovit hos Amanda 2 dagar i rad dårå. Skit kul, love her mother! I förrgår så tror jag nog att mitt och amandas liv hade försvunnit, vi hade iiiiiiingentiing att göra och då menar jag verkligen ingenting! Så vi satt bara hemma hos henne och punda sedan runt 22-23 tiden så kom vi på att vi skulle fixa naglarna och sådant. Och då hittade jag och amanda hennes mammas gamla akrylnagelset (alltså ett sådant som proffs gör tippar/gele naglar med på ett ungefär) och då ville vi testa och göra det som en kul grej. Så jag satte mig mittemot amanda och började pyssla om hennes naglar med tippar och grejjer. Det tog ett ganska bra tag innan vi blev klara, typ en och en halv timme, något sånt. Men det roliga är att det blev fett med bra :|.. Min pappas ex fru höll på med naglar och sådant och jag komer ihåg att jag tittade på henne hur hon gjorde och så kom jag ihåg det. Tror helt enkelt att jag är grym på det? Ska visa bild nedanför på hur naglarna blev och hur akrylsettet är på ett ungefär. Ska köpa ett eget sådant nytt set och börja göra naglar på de som vill.Tror faktist att Amanda blev skit nöjd? Och tro mig det blev verkligen bra, känner mig rätt så stolt alltså? Så va sägs, mirandas nya grejj lr vad?

(Klicka för större bild)
  
Haha, nå? Mitt nya jobb lr?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0