Jobbintervju 2

Tja tja bloggen! Kom hem för ca en timme sedan med Amanda. Jag åkte på jobbintervjun idag med Amanda, hon sökte också till jobbet. Mcdonalds i Nacka dårå. Jobbintervjun gick faktist ganska bra tror jag, för att vara den första. Chefen var jättetrevlig också så det är ju bra. Igår så skulle jag ju också gå på samma jobbintervju men chefen hade för mycket att göra så han hade inte tid för en intervju. Men idag så gick det ju galant. Han fick mitt mobil- och hemnummer så ska han höra av sig om 2 dagar så får vi se om jag fått jobbet eller inte. Fett kul det kulle vara alltså! Man ska ju inte hoppas på för mycket men lite iallafall :). Aja, hoppas man får ett ja!  Efter jobbintervjun så gick jag och Amanda till Nacka forum och amanda köpte en skit fin tunika, (dock var det jag som fann den åt henne) men den satt skit fint på henne! Sedan åkte vi hemmåt mot mig och när vi kommit hem så åt vi Pasta Carbonara, utsökt! Har inte så mkt mer att säga för tillfället, skriver förmodligen mer senare, kommer lite bilder från busshållsplatsen haha! Xoxo & Ciao!




  


(observera att alla människor bär inte smink)
1) uuh så vackra 2) rynka till näsan där va! 3) vissa har något sjukt inom sig liksom?
4) smile bitch! 5) lägg en sexig blick dårå? 6) man kan tro att det är mina fingrar, men det är amandas!
7) amanda var då för fin då. 8) miranda. 9) okej jag är skit kort, men har jag blivit giraff?
10) säxyy! 11) Fem st ord, I love you a lot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0