Haha, är bara tvungen att berätta detta. Patent lr?

Haha, jag brukar aldrig kolla igenom mina kommentarer, plus att jag måste tillåta dom först. Nu är det så att jag hittade två kommentarer från någon brud som tror att hon är något dårå. Det här två kommentarerna löd såhär:

Va kul att du äntligen hittat någons stil att kopiera.
Inge mera mjukisbyxor? kul att du kommit till min nivå gumman
 
Vem fan försöker du vara? Hitta din egna jävla stil, mongo

Okej, för det första så kopierar jag ingen lilla hjärtat. Om jag ser en tjej på stan som har en snygg topp som jag själv skulle vilja ha, så hittar jag den i en affär. Det är klart som fan att jag köper den! Sitt inte och säg att jag kopierar någon för det gör jag inte. Det är som att säga att alla som går runt med dom hära väldigt populära tunna randiga tröjorna från Gina Tricot kopierar varandra. Eller är det kanske för att många tycker att dom är fina? Tänk efter, snälla du. DIN nivå, aa du verkar ju vara på en sådan otroligt hög nivå när du skriver något så ovettigt? oo jo ja, mjukisarna finns fortfarande och är mina stooora favoriter ;)..

för det andra: jag har min egen stil okej? det är jag som har på mig dessa kläder och då är det MIN stil understand?
det finns så många stilar, partillejohnny, 80-tal stil, 70-tal stil, 60-tal stil. Själv så diggar jag 70-talet. Du kan ju lika gärna säga att jag kopierar något populärt band? Den här stilen med gladiatorskor, jeansjackor, reyband wayfares, en stor tunika, nitar ? HUR MÅNGA GÅR INTE RUNT MED DET?! Visst visst, det är roligt att du har ditt fantasiland där du kan drömma att du har patent på denna stil. Men en sak är säker, jag har på mig vad jag vill och när jag vill. Slut diskuterat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0