första dagen

Hej bloggen! Har varit´sjuk och arg. Är fortfarande sjuk men inte längre arg som tur är. Det var första skoldagen idag faktist, är nöjd med skolan, med klassen.. njaa men den funkar. Imorgon så börjar jag kl 08.00 -.- aja, vi ska gå på en tipsrunda haha. Om ungefär 2 veckor kommer vi att börja med vanliga lektioner och nästa fredag så får vi alla elever datorerna! Skit kul, HP datorer, dom ska vara jätte bra. Nästa tisdag ska vi på hajk med min klass och den andra hotell/restaurang klassen. Min klass heter då "trollmor" haha, fråga mig inte varför jag berättar det. Nu har jag inte alls mycket mer att berätta. Sitter här hemma hos Nicole med Ronja och vi tar det bara lugnt och som vanligt så hostar jag upp lungorna. Ha det bäst, xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0