FÖRLÅT

Bloggen! Förlåt för att jag har varit så piss dålig på uppdateringen, men jag har varit så sjuk så jag har helt enkelt inte orkat att uppdatera. Är fortfarande väldigt sjuk, hostar och sådant. Plus så har jag ont i nästan hela kroppen, har haft världens tråkigaste dag idag. Vaknade först kl 7 (hade somnat på soffan) då gick jag och la mig i min säng och somnade om till kl 12, gick upp och åt frukost med sedan la jag mig igen och vaknade för ca 2 timmar sedan. Så antagligen så kommer jag vara uppe ganska sent idag. Det är fan lördag! Och jag har absolut ingenting att göra ikväll, iiiiingenting. Ska ta 2 alvedon och får hoppas att det blir bättre i min kropp. Lite hostmedicin och sånt. Om jag är bättre så ska jag försöka ta mig ut snart och försöka hitta någon härlig prick som är ledig idag så man kan få lite trestjärnigt (internt skämt) idag. Min mamma och hennes pojkvän befinner sig nu på Coldplay-konserten. Hoppas den är bra, skulle också följt med från början tror jag men jag är absolut inget fan av Coldplay. Imorgon så ska jag åka till stan för att köpa en mjukisdress eftersom att jag behöver den tills på tisdag. Ska på hajk med min nya klass och klassen bredvid, som jag berättade i något tidigare inlägg. Får hoppas att det blir kul då. Har ändrat min syn på skolan nu, ser fram emot att gå i denna skola 3 år framöver. Det finns härliga människor där! Dock även väldigt konstiga/annorlunda människor, men vad gör det? För det första så skulle ju världen vara väldigt tråkig om alla såg likadana ut right? För det andra så har man någonting att skratta åt framöver haha. Äum, ja har inte så mkt mer att säga för tillfället. Har hittat dagens låt, den är lite små fjollig men man blir glad av den. Nu ska jag hälla i mig lite hostmedicin! Puss på er! ☮






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0