090824

Tja tja bloggen! Snart ska jag börja röra mig mot tvärbanan till lilje. Ska möta upp ronja där och så promenerar vi tillsammans till skolan, dom så otrooooligt långa minuterna som det tar att gå dit. Idag så ser schemat ut såhär:
8.00-9.45 :
Planera inför hajk
Schema genomgång
9.45-11.00:
Information av Maria(?) i båda klasserna
Rundvisning i matsalen
12.00-13.00:
Tipsrunda runt Liljeholmen (woho)

Sådär ser min dag ut idag i skolan, vi kommer inte börja med vanliga lektioner om ungefär 2 veckor så det känns ju skönt iallafall. Senare idag ska jag åka och träffa en vän och äta middag där förmodligen. Senare bär det av hemmåt igen för att packa inför den roliga hajken med så himla härliga vindskydd! Nu har jag ingenting mer att berätta för er, detta får duga, puss!

älskar scrat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0