02:00

Tja bloggen! Hur har ni alla det, ni som sitter vid datan och är tvärvakna? Själv så ska jag upp kl 09 imorgon för att tidigt åka in till stan och hämta en kjol som jag lagt undan (till festen på onsdag). Sedan ska jag snabbt som attan tillbaka hem igen för att möta upp mor min, vi ska åka och bada. Förmodligen blir det Gålö faktist ganska långt att åka men det är verkligen skit mysigt där ute! Så det blir väl ett stekande i solen imorgon, ska bli ännu mer brun! Hihi, är faktist as brun, fick fett med kommentarer idag om det, så det känns bra att skryta lite om det. Min lilla ängel Amanda for iväg till skåne idag (igen -.- ) men hon kommer hem igen på söndag så det är ju bra. Förstår inte varför jag inte kan gå och lägga mig, sitter som fastklistrad framför denna datorskärm. Sitter och webcamar med Ronjau dårå, besök hennes blogg här. Har fixat och donat lite med min blogg, har fixat testen o så till den. För er som läser denna blogg varje dag ser nog skillnaden haha. Hade faktist mittbena idag! Såg riktigt bra ut tkr jag iaf. Ni kan få se bilder sen, för det vet jag att ni vill, så snygg man är juu! Idag så firade jag min mammas 5 fria år från droger & alkohol, hon är så otroligt duktig. Kan också förmedla att hon kom in på hennes vidare utbildning till IVA också, det är tydligen inte så lätt att komma med i utbildningen men min mamma gjorde det! Så vi får se vad hon väljer att göra. Vi firade henne med att äta på den indiska restaurangen Ghandi. Ruskigt god mat! Jag åt en medelstark Chicken Tikka Massala, suverän! ja om 7 timmar ska jag vara vaken. Ska nog ta och lägga mig nu faktist, sitter här och gäspar liksom. Min outfit idag på kvällen har jag tyvärr ingen bild på, lr jo lite av den. Men man ser inte så bra, men här har ni bilder! Godnatt & ciao!

En liten överdriven kines posebild är en självklarhet! haha
Marinblå tight tunika - lånad av Amanda
Vitt nitskärp - Gina Tricot
Gladiatorskor - Scorett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0