Tekniska Museét & Shopping

Shulululu! Idag har jag också haft det skit kul! Dagen började med att jag tog en varm dusch innan skolan, sköönt. Sedan fick jag skjuts av pappa till skolan, vi började med mattelektion (bläää) men tiden gick fort så det var härligt. Till lunch idag så blev det schnitzel med ris, inte världens bästa men det funkar. Efter det så åkte klassen till Tekniska Museét, det blev roligare än vad jag hade förväntat mig faktist. Vi gjorde sjukt mycket saker haha, som om hela klassen blev småbarn igen, speglarna, alltså jag dog av skratt. Tänk att man kan få sån ångest med skumma speglar, men det var ändå kul haha! Efter det så åkte jag direkt till globen för att snacka med min nya chef :)! Jag har nämligen fått jobb på Coffé house by George i globen tack vare min pappa. Så nu har jag ett jobb! Härligt, härligt. Sedan shoppade jag lite med pappa lite nya saker, skit snyggt! Skriver lite senare ikväll så får vi se vad som händer för jag har nämligen inga planer än. Ciao!

Lite saker som jag handlade idag:

(Allt detta från Bik Bok)
Stora Bling örhängen, 69 :-
Hedda Headband, 79 :-
Vita Kneepants, 199 :-
Rosa Jersey Body, 149:-
Catzy Jumpsuit (skit snygg), 299 :-
(Från Carlings)
Saints & Mortals T-shirt (coi fisk), 199 :-
(Från Eurosko)
Lila Converse skor, (ääääälskar),  599 :-


 

              Bild från idag efter Tekniska Museét, Jonas, Jag, Rasmus & Adrian! 

                                              

Hugs,
Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0