11 April

Just ja! Jag måste berätta om min lördag för det var en sådan minnesvärd dag! Jo, jag vaknade ganska tidigt hos min baby, ungefär runt 09:00. Då ringde jag min far och frågade ifall vi skulle gå på stan lite (älskar att umgås med pappa). Han sa att han skulle komma kl 10:00 och hämta mig och det gjorde han också, så jag sa hejdå till min baby och gick ner till pappa. Vi åkte först till ett fik som heter "Café Russin" haha skumt namn men det var soligt där och mysigt. Efter den frukosten så åkte vi till Kungsan. Vi gick runt och kollade runt på folket lite och åt glass. Det var en kvinna runt 50 år som hade botox i läpparna och det såg förjävligt ut så vi fick ett gott skratt. Sedan gick vi och satte oss vid vattnet och såg två tjejer satt och grovhånglade. Jag har absolut ingenting emot homosexualitet men det var lite små gross att sitta och slicka upp varandras ansikten framför folk. Haha, men som tur så slutade dom inom kort. När klockan hade blivit kvart i 3 så började vi röra oss mot liljeholmen för att hämta upp Ronja. När pappa släppt av mig och Ronja hemma hos mig så gick vi upp och gjorde pannkakor. Vi chillade lite och började sedan fixa oss till The Wave. The Wave börjar kallna nu, i början på gångerna innan var mycket roligare men helt ärligt så gick jag dit för att se min älskade favorit artist Danjah! När han uppträdde så blev det full fart på mig, jag trängde mig fram som en kossa tills jag kom längst längst fram! Jihuuu :). Jag var sååå nära att ta tag i han haha, men jag tog i Lazee's hand och en annan som han sjöng med. Inte så jätte coolt haha men det kändes coolt då iallafall. Jag fick riktigt bra videofilmer på alla artisterna. Allt jag längtade efter var att se Danjah! Så dagen blev väldigt lyckad. Sedan åkte vi hem till Ronja i Alby runt 03:00 tiden och somnade direkt. Det var min lördag! Ha det!

  
 



 

1. Den bjuder jag på! 2. Mm, glassen ! 3. Pappas och min hand. 4 & 5. Den älskade Danjah!! <3



Hugs,
Miranda


Kommentarer
Postat av: Anonym

lyckad kväll förutom att wave verkligen börjar suga visst? :P<3

2009-04-13 @ 21:18:19
URL: http://ronjau.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa de sant <3

2009-04-13 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0