Skolstart igen, ush!

Hej allihopa! Ja, idag var det första skoldagen igen (ush, skoooola). Amanda sov hos mig igår natt tills idag, jag förstår inte att man kan skratta åt vår humor. Den är så tråkig att man skrattar! Vi satt och gjorde grimaser åt varandra hela natten tills min mamma blev lite suris över allt skrattande så då bestämde vi oss för att sova. Vi hade bestämt att vakna kl 6 men vi vaknade då kl 7 istället, undrar hur det hände haha. Så jag blev ungefär 20 min försenad men jaja, plus att jag trodde att det var måndag idag så jag kollade på helt fel schema, så jag trodde att vi hade NO men vi hade slöjd så jag sprang runt hela skolan och letade efter min klass. Men så småning om hittade jag dom. Skoldagen gick och jag hade glömt gympa kläder så jag och jacinta låg och solade utanför gymnastiksalen. Efter det så skjutsade en klass kompis hem mig på moppen till min pappa. Jag åt där och hämtade lite grejjor för att han skulle köra mig till min baby. Nu sitter jag här hos min lilla baby och det blir väl förmodligen myspys resten av denna dag. Skriver mer imorgon, ciao!

Hugs,
Miranda

Kommentarer
Postat av: Hannah

verkar som att det är lite bättre nu mellan dig och Joe, vad skönt. :) <3

2009-04-15 @ 22:06:28
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah det är det, hjärtat

2009-04-16 @ 16:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0