Skol- och Moppe dag.

Tjosan! Dagen har varit väldigt rolig idag faktist, den började med att jag hade sovmorgon någon timme och det var verkligen skönt. Sov ju hos lilla hjärtat igår tills idag, skolan var lite trög men det är ju inte direkt någon nyhet! Jag hade inga kläder med mig, och jag ville inte ha gårdagens kläder på mig igen. Så jag bad den lilla ängeln Amanda att ta med sig något jag kunde ha på mig så det gick ju bra. Ett knallgult linne och svarta tights, så det funkade under dagen. Efter skolan så åkte jag väldigt mycket på moppen, några kompisar och jag åkte först till Adde för att hämta pengar och sedan bar det av till Doooonken. Vi satt där och åt massa hamburgare (mmmumms) men jag tog en hamburgare och en paj det räkte :). Sedan fick jag skjuts hem till Årsta och nu kom jag precis innanför dörren så jag blev precis avsläppt! Idag så jobbar mamma natt så jag blir själv hemma med kizzen idag. Och imorgon så ska jag med pappa till stan, vi ska kolla runt lite och handla lite saker. Fick också reda på innan jag gick från skolan att min söta ängel Amanda ska sova hos mig på söndag kanske, skoj skoj! Men jag har inte så mycket mer att skriva om dagen men skriver kanske lite senare ikväll, ha det! Ciao.



Sittandes på moppen idag!


Hugs,
Miranda

Kommentarer
Postat av: Jacinta

och imorgon Miranda, då är det fredag. Vad händer då? :D :D

2009-04-16 @ 22:45:05
Postat av: Anonym

YOUR BIRTHDAY BABY

2009-04-17 @ 18:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0