Outfit (imorgon) !

Listen up! Har inte hittat dagens outfit än, men jag vet vad jag ska ha på mig imorgon när jag ska ut och shoppa med pappsen min. Men morgondagens outfit är detta.
Kort Jeans Jacka, Gina Tricot (ingen aning om vad den kostar)
Vit Långt Linne, Gina Tricot, 99 :-
Svarta Zip Tights, Bik Bok (ingen aning om vad dom kostar)
Vita Solglasögon, Bik Bok, 99 :- 'hur coola som helst'
Gummi glass-örhängen, Bik Bok, 39 :- 'äääälskar'
Silverfärgat "Robot"halsband, Bik Bok (ingen aning om vad det kostar)

Låter det bra? Jag är sjukt nöjd iallafall ;)



Hugs,
Miranda

Kommentarer
Postat av: Soha

Skit snygga solglasögon

2009-04-13 @ 14:45:51
URL: http://sohacheffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0