Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag!

Hejsan allihopa! Ber så mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har inte haft tillgång till data tyvärr "/ men nu är jag tillbaka ! Min vecka har varit lite si och så, men både bra och dåliga dagar. Men jag ser så mycket fram emot Vaaaaaaaaaaaaalboooorg, tjihuuu ! Grillning, musik, dansande, tränande och Amandalitaaah och sist men inte minst, min baby Joooey. Vi har bara halvdag på torsdag i skolan, det är typ städdag -_- .... Men sedan blir det väl fika och film resten av halva skoldagen. Efter det så ska jag, Amanda och några andra girls grilla och lyssna på mjuuuusic, mys va! Sedan på fredag så blir det egen brasa med kompisarna, vi har inte riktigt hittat någon plats än men det kommer haha! Men jag ska göra lite mer saker under helgen, efter halvdagen på torsdag så ska jag jobba i globen på coffeehouse by george från 4 till 7 sen grillningen (glömde säga) sedan jobbar jag samma tid på fredag & lördag också. Ja, det var lite om det som ska hända. Nu så ska jag skriva en liten teknik uppsats och en engelsk bokrecension. Hoppas alla haft/har det bra, ciao!

Hugs,
Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0